27 Feb 2013 | By: vj lie

Jemberan

        Bengi-bengi konco ku teko karo ngowo sarung koyo wong ronda ngunu wez, jenenge Samat, Samat sambatan polae kerjo gak prei-prei sampek  rosone belong geger iki potong. Lek pas koyok ngunu iku ojok di garai, iso-iso koen diajak keket.hehe

        Malamm-malam teman ku datang sama bawa sarung seperti orang ronda  gitu deh, namanya Samat, Samat mengeluh karena kerja gak pernah libur sampai rasanya  tulang punggung ini patah. Kalau udah gitu jangan di usilin, bisa-bisa kamu di ajak brantem.hehe

        Rodok sui titik Samat nyedek, yo koyok biasa cangkrukan karo nyeruput kopi, meringunu samat takok neng arek-arek ngene "he..sam opo seng di golek'i neng dunyo iki?" jawabane arek-arek salbut koyok bola seng mbulet.hehe

         Agak lama kemudian samat mendekat, ya kayak biasa nongkrong sama minum kopi, setelah itu samat tanya pada teman-teman gini "he..apa sie  yang dicari di dunia ini?" jawaban dari teman-teman ngawur bagai benang kusut.hehe

         Sak gurung'e ojok  kaget karo boso ku, yok opo maneh iki boso daerah ku seng cuampur gak ron-karon polae jember iku bosone salbut. Jowo, Meduro, Osing, lek-walikan iku dadi siji, mangkakno lek sampean teko neng jember jok kaget lek ono uwong ngomong boso indonesia karo logat meduro diselipi boso jowo titik.

          Sebelumnya  jangan kaget sama bahasa ku,  ya gimana lagi ini bahasa daerah aku  yang campur  gak karuan, soalnya Jember itu bahasanya ngawur. Jawa, Madura, Osing, Kebalik-kebalik itu jadi satu. makanya kalau  kamu dijember jangan kaget kalau ada orang ngomong bahasa indonesia pakai logat madura diselipin bahasa jawa sidikit..

          Mbalek neng ceritone samat, salah siji arek seng cangkruk langsung ngomong "uwez mat gak usah di pikir santai ae, yok opo lek nyanyi ae" samat langsung guyu  cengingas-cengingis jare wong jember iku "abech agellek"... :)

           Kembali di cerita Samat, salah satu anak yang nongkrong langsung ngomong "udah mat jangan  di pikiri santai saja, gimana kalau nyanyi aja" samat langsung senyum nyengar-nyengir kata orang jember itu "yach ketawa"....:)

iki lagune :
ini lagunya :

       Sepurone ae boz lek critane gak nyambung, polae gak iso ndongeng..harap maklum..hehe
      Ma'af aja ya kalau critanya gak nyambung, soalnya gak  bisa mendongeng..harap maklum..hehe


postingan ini diikut sertakan aku cinta bahasa daerah giveaway

6 komentar:

Sofyan mengatakan...

Siji seng kurang, kata "mak" ambek "begh" iku logate wong Jember hehehe

Sukses GA nya Cak :)

vj lie mengatakan...

Garapan dadakan mas, dadi nulis ae salbut...haha

Niar Ci Luk Baa mengatakan...

sam e lagi mumet kakean kerjoan yoo mas, hahahah :D


Makasih yaa mas udah ikutan, dicatet PESERTA :D

vj lie mengatakan...

iyo koyok aku blakangan iki...hehehe

cieep (Y)

try2bcoolnsmart mengatakan...

*Baca terjemahannya :D
Ikutan nikmatin lagunya...

vj lie mengatakan...

asik-asik :)

Posting Komentar